خیار شور در طبس

تبسم های کوتاه ، دردهای طولانی ، مورس های معمولی !

خیار شور در طبس

تبسم های کوتاه ، دردهای طولانی ، مورس های معمولی !

کوچه

بازم دارم غم روی غم‌ها میذارم                             خیال‌های باطلمو اسمشو فردا میذارم

توی عکسای قشنگ روز‌های مهربونی                   جای مرغ‌های قناری من یه تنها میذارم

جلوی هر عشق و شوق روزگار عاشقونه               بعد نقطه چین احساس اگه ، اما میذارم

توی ترس دل سپردن‌،یا که عاشقانه مردن              بلور اشک چشم و اسمشو دریا میذارم

سر‌کلاس عاشقی‌،‌اگه که داشت شیطنتی             اسم دل دیوونه رو من توی بدها میذارم

دیروز من شکسته و غم تو دلم نشسته و                با اینکه دیروزی نبود پا توی فردا میذارم

دلم میخواد بیاد جلو دست بکشه روی سرت       یه حسی هست نمیذاره اسمشو پروا میذارم

دیگه کوچه‌های چشمات همه بن‌بست برام           راه واسه رفتن ندارم،‌روی خودم پا میذارم


مهر 88

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد